Politica de retur
​
Cum returnezi?
​
Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu . Ai trei modalitati prin care poti face asta: ridicare de catre curier, predarea intr-un oficiu Posta Romana sau predare la sediul nostru din str. Transilvaniei, nr. 24 , sector 1, Bucuresti.
Pentru toate cele trei optiuni trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.
Am imbunatatit considerabil procesul pentru ca stim ca uneori se intampla sa nu fii multumit 100% cu alegerea facuta: de la retur gratuit, perioada extinsa de la 14 la 30 zile, pana la retur in locatii multiple precum Posta Romana .
Mai mult, returnarea banilor se face rapid, sub 7 zile, iar daca te grabesti tare, in cadrul unei vizite la sediul nostru, primesti banii pe loc, daca plata s-a facut ramburs.
Ne dorim sa oferim in continuare toate aceste servicii si ba chiar sa te surprindem cu unele noi, dar avem nevoie si de ajutorul tau.
E important ca tu sa returnezi responsabil!
​
Ce inseamna retur responsabil?
​
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata. Gandeste-te ca urmatorul client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine.
Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul?
Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.
Returneaza responsabil pentru experiente nelimitate in continuare.
Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?
​
Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Limitarea dreptului la retur gratuit in 30 de zile
​
SC ART MANIACS SRL isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 30 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat.
Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.
INSTANT MONEY BACK
Instant Money Back este un serviciu de transfer instant prin care clientii care achita comenzile online cu cardul salvat pot primi banii inapoi pe card pentru produsele returnate, in cel mult 30 de minute de la solutionarea returului.
Dacă ai anulat comanda, banii iti vor fi transferati in maximum 30 de minute de la confirmarea anularii. Pentru comenzile anulate in aceeasi zi cu plata, restituirea va fi initiata in ziua imediat urmatoare.
Conditii pentru activarea serviciului Instant Money Back:
• Plata comenzii trebuie să fie efectuata cu un card salvat in contul de client
• Cardul trebuie sa fie emis de o institutie financiara din Romania
• Sunt eligibile pentru acest serviciu cardurile de debit Visa si cardurile de credit si debit Mastercard
​
Serviciul Instant Money Back este oferit cu ajutorul tehnologiilor MoneySend de la Mastercard si Visa Direct.
​
MODALITATI DE RETUR
​
Iata si detalii suplimentare si necesare despre fiecare modalitate de retur.
RETUR PRIN CURIER
1. Adauga adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.
2. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.
3. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail si/sau SMS despre statusul comenzii.
Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.
Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.
Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.
Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.
​
5. Cand ajungi la easybox, scaneaza codul QR sau tasteaza PIN-ul primit prin email si SMS, apoi plaseaza coletul in locker si asigura-te ca ai inchis easybox-ul.
Iti reamintim ca daca depasesti intervalul de timp acordat, cererea este anulata si trebuie sa plasezi o noua cerere de retur din contul tau.
Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.
Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.
Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.
Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.
RETUR IN OFICIILE POSTA ROMANA
1. Selecteaza dintre cele aproape 600 din toata tara, Oficiul Postal la care vei returna produsul.
2. Selecteaza metoda de plata: banii inapoi in cont bancar sau voucher de cumparaturi.
In cazul in care comanda din care returnezi a fost platita printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in acelasi cont din care s-a facut plata. In cazul in care ai optat pentru plata la livrare, poti specifica in ce cont bancar doresti sa primesti banii. Dupa ce ce coletul ajunge la noi in depozit si returul tau este verificat, vei primi banii inapoi in decurs de 2-3 zile lucratoare.
Daca optezi pentru restituirea banilor sub forma unui voucher de cumparaturi, acesta va fi emis mai repede, imediat dupa ce verificarea coletului. Voucherul poate fi folosit pentru achizitionarea oricarui produs de pe fashiondays.ro si este valabil 24 luni.
3. Dupa inregistrarea cererii de retur prin Oficiile Postale, iti vom trimite pin e-mail detaliile cu urmatorii pasi si numarul AWB.
4. Apoi, ai la dispozitie 7 zile lucratoare sa ajungi in Oficiul Postal selectat si sa predai produsul ambalat corespunzator.
5. Predarea coletului se face la ghiseu pe baza AWB-ului primit pe e-mail. Nu uita deci sa ai la tine numarul de AWB trimis pe e-mail pentru a-l comunica reprezentantului postal.
7. Dupa ce predai coletul Oficiului Postal, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau. Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul tau ajunge in depozit.
Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite. Ulterior, vei fi notificat in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau. Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.
RETUR IN SEDIUL NOSTRU
Daca vrei sa returnezi produsele pe loc, vino LA SEDIUL NOSTRU. Vei evita asteptarea si vei primi banii inapoi in functie de modalitatea de plata a comenzii:
* Daca ai platit online cu cardul, vei primi banii in aproximativ 3 zile lucratoare in contul tau bancar din care s-a platit comanda sau intr-un alt cont IBAN in care doresti sa se efectueze viramentul.
* Daca ai platit ramburs, vei primi banii pe loc in numerar.
​