top of page

Termeni si conditii

Regulamentul magazinului online

​

Prezentul Regulament defineÈ™te condiÈ›iile generale, regulile È™i modul de vânzare desfășurat de SC ART MANIACS SRL prin intermediul magazinului online www.artmaniacs.ro (denumit în continuare „Magazinul Online”) È™i stabileÈ™te termenii È™i condiÈ›iile de prestare de către SC ART MANIACS SRL a serviciilor gratuite pe cale electronică.

​

§ 1 DefiniÈ›ii

​

1. Zile lucrătoare – înseamnă zilele săptămânii de luni până vineri, cu excepÈ›ia sărbătorilor legale.

2. Livrare – înseamnă actul efectiv care constă în furnizarea către Client de către Vânzător, prin intermediul Furnizorului, a Bunurilor specificate în comandă.

3. Furnizor – înseamnă entitatea cu care Vânzătorul cooperează privind Livrarea Mărfurilor: a) compania de curierat Fan Courier;

4. Parolă – înseamnă un È™ir de litere, cifre sau alte caractere selectate de Client în timpul Înregistrării în Magazinul Online, utilizate pentru securizarea accesului la Contul de Client din Magazinul Online.

5. Client – înseamnă o entitate în favoarea căreia serviciile pot fi furnizate electronic în conformitate cu Regulamentul È™i prevederile legale sau cu care poate fi încheiat un Contract de vânzare.

6. Consumator – înseamnă o persoană fizică care efectuează cu antreprenorul un act juridic care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.

7. Cont de Client – înseamnă un panou individual pentru fiecare Client, activat în numele său de către Vânzător, după Înregistrarea Clientului È™i încheierea contractului pentru furnizarea serviciului Administrarea Contului de Client.

8. Antreprenor – înseamnă o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizaÈ›ională care nu este o persoană juridică, dar căreia legea îi acordă capacitate juridică, desfășoară activitatea comercială sau profesională în nume propriu È™i efectuează un act juridic direct legat de activitatea sa profesională sau profesională.

9. Antreprenor cu drepturile de Consumator – înseamnă o persoană fizică care încheie un Contract de vânzare direct legat de activitatea sa comercială, în cazul în care din conÈ›inutul Contractului de vânzare reiese că acesta nu are un caracter profesional pentru acest Antreprenor, rezultat în special din subiectul activității sale comerciale, pus la dispoziÈ›ie pe pe baza prevederilor privind Registrul Central È™i InformaÈ›ii privind Activitatea Comercială.

10. Regulament – înseamnă prezentul regulament.

11. Înregistrare – înseamnă actul efectiv efectuat în modul specificat în Regulament, cerut pentru ca Clientul să beneficieze de toate funcÈ›ionalitățile Magazinului Online.

12. Magazin StaÈ›ionar – înseamnă unul dintre locurile destinate deservirii ClienÈ›ilor, a căror listă este disponibilă pe Site-ul Web al Magazinului.

13. Vânzător – înseamnă SC ART MANIACS SRL [CIF]: 30967233, J40/14125/2012, e-mail: OFFICE@ARTMANIACS.RO, fiind în acelaÈ™i timp È™i proprietarul Magazinului Online.

14. Site-ul web al Magazinului – înseamnă site-urile web pe care Vânzătorul gestionează Magazinul Online, care operează în domeniul artmaniacs.ro.

15. Bunuri – înseamnă produsul prezentat de Vânzător prin intermediul Site-ului web al Magazinului, care poate face obiectul unui Contract de vânzare.

16. Suport durabil – înseamnă un material sau instrument care permite Clientului sau Vânzătorului să stocheze informaÈ›ii adresate personal acestuia, într-un mod care permite accesul la informaÈ›ii în viitor pentru o perioadă adecvată scopurilor pentru care sunt utilizate aceste informaÈ›ii, È™i care permite restabilirea informaÈ›iilor stocate într-o formă nemodificată.

17. Contract de vânzare – înseamnă contractul de vânzare încheiat de la distanță, pe baza principiilor definite în Regulament, între Client È™i Vânzător.

​

§ 2 DispoziÈ›ii generale È™i utilizarea Magazinului Online

​

1. Toate drepturile asupra Magazinului Online, inclusiv drepturile materiale de autor, drepturile de proprietate intelectuală asupra numelui său, domeniului său de internet, a Site-ului web al Magazinului, precum È™i asupra modelelor, formularelor, siglelor postate pe Site-ul Web al Magazinului (cu excepÈ›ia siglelor È™i fotografiilor prezentate pe Site-ul Magazinului în scopul prezentării bunurilor, asupra cărora drepturi de autor aparÈ›in terÈ›ilor) aparÈ›in Vânzătorului, iar utilizarea lor poate avea loc numai într-un mod determinat È™i în conformitate cu Regulamentul È™i cu acordul Vânzătorului exprimat în scris.

2. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru ca utilizarea Magazinului Online să fie posibilă pentru utilizatorii de Internet folosind toate browserele web populare, sistemele de operare, tipurile de dispozitive È™i tipurile de conexiuni de internet. CerinÈ›ele tehnice minime care permit utilizarea Site-ului web al Magazinului îndeplineÈ™te un browser web în versiuni de cel puÈ›in Internet Explorer 11 sau Chrome 66 sau FireFox 60 sau Opera 53 sau Safari 5 sau mai recente, cu Javascript activat, acceptând fiÈ™ierele de tip „cookie” È™i o conexiune de Internet o un debit de cel puÈ›in 256 kbit/s. Site-ul web al Magazinului este optimizat pentru o rezoluÈ›ie minimă a ecranului de 1024×768 pixeli.

3. Vânzătorul foloseÈ™te mecanismul „cookie-urilor”, care sunt salvate de serverul Vânzătorului pe hard disk-ul dispozitivului terminal al Clientului în cazul în care ClienÈ›ii utilizează Site-ul Web al Magazinului. Utilizarea „cookie-urilor” vizează funcÈ›ionarea corectă a Site-ului web al Magazinului pe dispozitivele terminale ale ClienÈ›ilor. Acest mecanism nu distruge dispozitivul terminal al Clientului È™i nu modifică configuraÈ›ia dispozitivelor terminale ale Clientului sau software-ul instalat pe aceste dispozitive. Fiecare Client poate dezactiva mecanismul „cookie” din browserul web al dispozitivului său terminal. Vânzătorul precizează însă că dezactivarea „cookie-urilor” poate, totuÈ™i, să provoace dificultăți sau să împiedice utilizarea Site-ului web al Magazinului.

4. Pentru a depune o comandă în Magazinul Online prin intermediul Site-ului web al Magazinului sau prin e-mail È™i pentru a beneficia de serviciile disponibile pe Site-urile web ale Magazinului, este necesar ca Clientul să aibă un cont de e-mail activ.

5. Pentru a depune o comandă în Magazinul Online prin telefon, Clientul trebuie să aibă un număr de telefon activ È™i un cont de e-mail activ.

6. Este interzis Clientului să furnizeze un conÈ›inut cu caracter ilegal È™i să utilizeze Magazinul Online, Site-ul web al Magazinului sau serviciile gratuite furnizate de Vânzător, într-un mod contrar legii, bunelor obiceiuri sau încălcând drepturile personale ale terÈ›ilor.

7. Vânzătorul declară că natura publică a reÈ›elei de Internet È™i utilizarea serviciilor prestate pe cale electronică, pot implica riscul obÈ›inerii È™i modificării datelor ClienÈ›ilor de către persoane neautorizate, prin urmare, ClienÈ›ii trebuie să utilizeze măsuri tehnice adecvate pentru a minimiza riscurile menÈ›ionate mai sus. În special, ar trebui să utilizeze programe antivirus È™i programe care protejează identitatea utilizatorilor de Internet. Vânzătorul nu solicită niciodată Clientului să-i comunice Parola sub nici o formă.

8. Nu este permisă utilizarea resurselor È™i funcÈ›iilor Magazinului Online în scopul desfășurării de către Client a unei activități care ar încălca interesul Vânzătorului, adică a unei activități de publicitate în favoarea unui alt antreprenor sau produs; a activității constând în postarea de conÈ›inut care nu are legătură cu profilul de activitate a Vânzătorului; a activității constând în postarea de conÈ›inut fals sau înÈ™elător.

​

§ 3 Înregistrare

​

1. Pentru a deschide un Cont de Client, Clientul este obligat să efectueze o Înregistrare gratuită.

2. Înregistrarea nu este necesară pentru a plasa o comandă la Magazinul Online.

3. Pentru a efectua o Întregistrare, Clientul trebuie să completeze formularul de înregistrare pus la dispoziÈ›ie de Vânzător pe Site-ul Web al Magazinului È™i să trimită electronic formularul de înregistrare completat Vânzătorului, selectând funcÈ›ia corespunzătoare de pe formularul de înregistrare. În timpul Înregistrării, Clientul stabileÈ™te o Parolă personală.

4. La completarea formularului de înregistrare, Clientul are posibilitatea de a se familiariza cu Regulamentul, acceptând conÈ›inutul acestuia bifând câmpul corespunzător din formular.

5. În timpul înregistrării, Clientul poate consimÈ›i voluntar la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing prin bifarea câmpului corespunzător din formularul de înregistrare. În acest caz, Vânzătorul informează în mod expres despre scopul colectării datelor personale ale Clientului, precum È™i despre destinatarii acestor date, preconizaÈ›i sau cunoscuÈ›i Vânzătorului.

6. Consimțământul Clientului pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal în scop de marketing nu condiÈ›ionează posibilitatea încheierii unui contract cu Vânzătorul pentru furnizarea serviciului de Administrare a Contului de Client pe cale electronică. Consimțământul poate fi retras în orice moment prin transmiterea declaraÈ›iei corespunzătoare de către Client către Vânzător. DeclaraÈ›ia poate fi, de exemplu, trimisă la adresa Vânzătorului prin e-mail.

7. După trimiterea formularului de înregistrare completat, Clientul primeÈ™te imediat, prin poÈ™ta electronică la adresa de e-mail furnizată în formularul de înregistrare, confirmarea înregistrării de către Vânzător. Din acest moment, contractul pentru furnizarea serviciului de Administrare a Contului de Client pe cale electronică este încheiat, iar Clientul obÈ›ine opÈ›iunea de accesare a Contului de Client È™i de a face modificări la datele furnizate în timpul Înregistrării.

​

§ 4 Comenzi

​

1. InformaÈ›iile conÈ›inute pe Site-ul Web al Magazinului nu constituie o ofertă a Vânzătorului în sensul Codului Civil, ci doar o invitaÈ›ie către ClienÈ›i să depună oferte de încheiere a unui Contract de vânzare.

2. Clientul poate depune comenzi în Magazinul Online prin intermediul Site-ului Web al Magazinului sau prin poÈ™tă electronică 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.

3. Clientul poate depune comenzi în Magazinul Online prin telefon în orele È™i zilele indicate pe Site-ul Web al Magazinului.

4. Clientul care plasează o comandă prin intermediul Site-ului Web al Magazinului completează comanda selectând Bunurile de care este interesat. Bunurile sunt adăugate la comandă prin alegerea mărimii, urmând apăsarea comencii „ADAUGÄ‚ ÎN COȘ” sub produsul respectiv, prezentat pe Site-ul Web al Magazinului. După completarea întregii comenzi È™i indicarea în „COȘ” a modului de Livrare È™i a formei de plată, Clientul plasează comanda trimitând formularul de comandă către Vânzător, selectând pe Site-ul Web al Magazinului tasta „ Comanda cu obligaÈ›ia de plată ”. De fiecare dată înainte de a trimite comanda Vânzătorului, Clientul este informat despre preÈ›ul total pentru Bunurile È™i Livrarea selectată, precum È™i despre toate costurile suplimentare pe care este obligat să le suporte în legătură cu Contractul de vânzare.

5. Clientul care plasează o comandă prin telefon, foloseÈ™te numărul de telefon furnizat de Vânzător pe Site-ul Web al Magazinului. În timpul conversaÈ›iei telefonice, Clientul indică Vânzătorului numele produsului dintre Bunurile găsite pe Site-ul Web al Magazinului, cantitatea Bunurilor pe care ar dori să le comande È™i specifică metoda È™i adresa Livrării È™i forma de plată, precum È™i indică, la alegerea sa, adresa sa de e-mail sau adresa de corespondență pentru a confirma de către Vânzător conÈ›inutul contractului propus È™i pentru confirmarea comenzii – în cazul încheierii Contractului de vânzare între Client È™i Vânzător. De fiecare dată în timpul unei conversaÈ›ii telefonice, Vânzătorul îl informează pe Clientul despre preÈ›ul total al Bunurilor selectate È™i costul total al metodei de Livrare alese, precum È™i despre toate costurile suplimentare pe care Clientul ar fi obligat să le plătească în cazul în care Contractul de vânzare ar fi încheiat.

6. Vânzătorul confirmă Clientului conÈ›inutul Contractului de vânzare propus, după alegerea Clientului – pe hârtie sau sub forma unui mesaj electronic, iar confirmarea are loc înainte de încheierea Contractului de vânzare.

7. DeclaraÈ›ia Clientului cu privire la încheierea Contractului de vânzare, depusă de acesta după primirea de la Vânzător a confirmării menÈ›ionate mai sus la §4 alin. 6, este fixată pe suport de hârtie sau pe alt Suport durabil.

8. După încheierea Contractului de vânzare prin telefon, Vânzătorul va trimite pe un Suport durabil la adresa de e-mail sau cea de corespondență, indicată de Client, informaÈ›ia cu confirmarea condiÈ›iilor Contractului de vânzare. Confirmarea include, în special: o descriere a Bunurilor care fac obiectul Contractului de vânzare, preÈ›ul acestora, costul Livrării È™i o informaÈ›ie despre orice alte costuri pe care Clientul este obligat să le suporte în legătură cu Contractul de vânzare.

9. Clientul care plasează comandă prin e-mail, o trimite la adresa de e-mail indicată de Vânzător pe Site-ul Web al Magazinului. În mesajul transmis Vânzătorului, Clientul va indica în special: numele Bunurilor, culoarea È™i cantitatea acestora, selectate dintre Bunurile prezentate pe Site-ul Web al Magazinului, È™i datele sale de contact.

10. După primirea mesajului de e-mail de la Client, menÈ›ionat la §4 alin. 7, Vânzătorul trimite un mesaj de retur către Client prin e-mail, furnizându-i datele sale de înregistrare, preÈ›ul Bunurilor selectate, precum È™i posibilele forme de plată È™i modalitatea de Livrare, împreună cu costul acestora, precum È™i informaÈ›ii despre toate plățile suplimentare pe care Clientul le-ar suporta în baza Contractului de vânzare. Mesajul conÈ›ine, de asemenea, o informaÈ›ie pentru Client referitor la faptul că încheierea Contractului de vânzare prin e-mail implică obligaÈ›ia de a plăti Bunurile comandate. Pe baza informaÈ›iilor furnizate de Vânzător, Clientul poate depune comandă prin trimiterea unui mesaj electronic către Vânzător, indicând forma de plată aleasă È™i modalitatea de Livrare.

11. În ceea ce priveÈ™te anumite Bunuri (informaÈ›ii despre acest subiect sunt de fiecare dată postate pe Site-ul web al Magazinului, pe foaia Bunului), Clientul are opÈ›iunea de a depune o comandă individuală, în care Produsul va fi realizat conform specificaÈ›iei sale sau va servi pentru a-I satisface nevoile individuale. În acest scop, Clientul, la finalizarea comenzii, poate selecta modelul Bunurilor de care este interest, dintre cele prezentate de Vânzător pe Site-ul web al Magazinului È™i descrise ca fiind realizate conform specificaÈ›iei Clientului sau pentru a-i satisface nevoile individuale („custom”). Clientul defineÈ™te proprietățile acestor Bunuri sau conferă caracteristici strâns legate de persoana sa, de exemplu, prin broderie individuală (adică conÈ›inutul care urmează să fie brodat pe Bunuri). Bunurile sunt adăugate la comandă selectând butonul „ADÄ‚UGAÈšI ÎN COȘ” sub Bunurile respective prezentate pe Site-ul web al Magazinului. După finalizarea întregii comenzi È™i indicarea în „COȘ” a modalității de livrare È™i a formei de plată, Clientul plasează comanda prin trimiterea formularului de comandă către Vânzător, selectând tasta „Confirmare comanda” de pe Site-ul Magazinului. Comanda implică obligaÈ›ia de plată”. De fiecare dată, înainte de a trimite comanda către Vânzător, Clientul este informat despre preÈ›ul total pentru Bunurile selectate È™i Livrarea, precum È™i despre toate costurile suplimentare pe care este obligat să le suporte în legătură cu Contractul de vânzare. Fiecare dintre Bunurile marcate „custom” ar trebui să facă obiectul unei comenzi separate. În mod similar – Bunurile marcate „custom”, nu trebuie combinate cu alte Bunuri adlate în sortimentul Vânzătorului în aceeaÈ™i comandă. SoluÈ›iile tehnice utilizate pe Site-ul web al Magazinului împiedică acÈ›iunile menÈ›ionate mai sus.

12. Plasarea unei comenzi este echivalentă cu depunerea de către Client a unei oferte către Vânzător, pentru a încheia un Contract de vânzare a Bunurilor care fac obiectul comenzii.

13. După plasarea comenzii, Vânzătorul trimite la adresa de e-mail indicată de Client confirmarea depunerii acesteia. InformaÈ›ia despre confirmarea plasării comenzii constituie declaraÈ›ia de acceptare din partea Vânzătorului a ofertei, menÈ›ionată la §4 alin. 9 de mai sus È™i din momentul primirii acesteia de către Client Contractul de vânzare este încheiat.

14. După încheierea Contractului de vânzare, Vânzătorul confirmă termenii acestuia Clientului, trimiÈ›ându-le pe un Suport durabil la adresa de e-mail a Clientului sau în scris, la adresa indicată de Client în timpul Înregistrării sau a depunerii comenzii.

​

§ 5 Plăți

​

1. PreÈ›urile de pe Site-ul Web al Magazinului indicate lângă produse sunt preÈ›uri brute È™i nu includ informaÈ›ii privind costurile de Livrare È™i orice alte costuri pe care Clientul va fi obligat să le suporte în legătură cu Contractul de vânzare, despre care Clientul va fi informat atunci când va alege modul de livrare È™i va depune comandă.

2. Clientul poate alege următoarele forme de plată pentru Bunurile comandate:

a) transfer bancar în contul bancar al Vânzătorului (în acest caz, comanda va fi procesată după ce Vânzătorul trimite confirmarea acceptării comenzii către Client È™i după ce fondurile vor fi creditate în contul bancar al Vânzătorului);

b) card de plată prin sistemul de plăți euplatesc.ro, (în acest caz, realizarea comenzii va începe după ce Vânzătorul va trimite Clientului confirmarea de acceptare a comenzii È™i după ce Vânzătorul va primi informaÈ›ia de la sistemul euplatesc.ro despre efectuarea cu succes a plății de către Client);

3. Pentru comandă, Clientul trebuie să efectueze plata sumei rezultate din Contractul de vânzare încheiat, în termen de 7 Zile lucrătoare, în cazul în care a ales modul de plată în avans.

4. În cazul în care Clientul nu reuÈ™eÈ™te să efectueze plata în termenul prevăzut la §5 alin. 3 din Regulament, Vânzătorul stabileÈ™te un termen limită suplimentar pentru efectuarea plății de către Client È™i îl informează pe acesta despre noul termen pe un Suport durabil. InformaÈ›ia despre termenul de plată suplimentar conÈ›ine È™i informaÈ›ie că, după expirarea acestui termen, Vânzătorul se va retrage din Contractul de vânzare. În cazul expirării celui de-al doilea termen de plată, Vânzătorul va transmite Clientului, pe un Suport durabil, o declaraÈ›ie de retragere din Contract în temeiul art. 491 din Codul civil.

​

§ 6 Livrare

​

1. Vânzătorul realizează livrarea pe teritoriul României.

2. Vânzătorul este obligat să livreze Bunurile care fac obiectul Contractului de vânzare fără defecte.

3. Vânzătorul postează pe Site-ul Web al Magazinului informaÈ›ia despre numărul de zile lucrătoare necesare pentru Livrarea È™i realizarea comenzii.

4. Termenul de Livrare È™i realizare a comenzii indicat pe Site-ul Web al Magazinului este calculat în zile lucrătoare în conformitate cu §5 alin. 2 din Regulament.

5. Bunurile comandate sunt livrate Clientului prin intermediul Furnizorului la adresa indicată în formularul de comandă.

6. În ziua expedierii Bunurilor către Client, la adresa de e-mail a Clientului este trimisă informaÈ›ia care confirmă expedierea coletului de către Vânzător.

7. Clientul este obligat să examineze coletul livrat în timpul È™i modul adoptat pentru tipul respective de colete. În cazul în care se constată un defect sau o deteriorare a coletului, Clientul are dreptul să solicite angajatului Furnizorului să întocmească un proces-verbal corespunzător.

8. Vânzătorul, în conformitate cu voinÈ›a Clientului, ataÈ™ează la coletul care face obiectul Livrării, bon fiscal sau factura fiscala care include Bunurile livrate. Pentru a primi o factură fiscala, Clientul trebuie să declare în momentul cumpărării că achiziÈ›ionează Bunurile în calitate de Antreprenor (contribuabil). Prezentarea declaraÈ›iei de mai sus se face marcând câmpul corespunzător în formularul de comandă, înainte de a trimite comanda către Vânzător.

​

§ 7 GaranÈ›ia legală

​

1. Vânzătorul asigură Livrarea Bunurilor într-o stare lipsită de defecte fizice È™i deficienÈ›e legale. Vânzătorul este răspunzător față de Client dacă produsul are un defect fizic sau legal (garanÈ›ie legală).

2. Dacă produsul are un defect, Clientul poate:

a) depune o declaraÈ›ie cu privire la reducerea preÈ›ului sau retragerea din Contractul de vânzare, cu excepÈ›ia cazului în care Vânzătorul, imediat È™i fără inconveniente excesive pentru Client, înlocuieÈ™te produsul defect cu un produs liber de defecte sau elimină defectul.

a. Această restricÈ›ionare nu se aplică dacă produsul a fost deja înlocuit sau reparat de către Vânzător sau Vânzătorul nu È™i-a îndeplinit obligaÈ›ia de a înlocui produsul cu altul lipsit de defecte sau de a elimina defectele. În loc să elimine defectul la propunerea Vânzătorului, Clientul poate solicita înlocuirea produsului cu altul fără defecte sau în loc de a înlocui produsul să ceară înlăturarea defectului, cu excepÈ›ia cazului în care aducerea obiectului la starea conformă cu contractul în modul ales de Client, este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparaÈ›ie cu modul propus de Vânzător. La evaluarea excesului de costuri, se ia în considerare valoarea unui produs fără defecte, tipul È™i importanÈ›a defectului constatat, precum È™i inconvenientul la care Clientul ar fi expus în caz de alt mod de satisfacere a pretenÈ›iilor.

b) solicita înlocuirea produsului defect cu unul fără defecte sau eliminarea defectului. Vânzătorul este obligat să înlocuiască produsul defect cu un produs lipsit de defecte sau să înlăture defectul într-un termen rezonabil, fără inconveniente excesive pentru Client. Vânzătorul poate refuza să satisfacă solicitarea Clientului dacă aducerea produsului defect la starea conformă cu Contractul de Vânzare în modul ales de Client este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparaÈ›ie cu cea de-a două modalitate posibilă de aducere la starea conformă cu Contractul de Vânzare. Costul reparaÈ›iei sau înlocuirii este suportat de Vânzător.

3. Clientul, care îÈ™i exercită drepturile de garanÈ›ie legală este obligat să livreze obiectul defect pe adresa Vâzătorului. În cazul unui Client care este Consumator È™i a unui Antreprenor cu drepturi de Consumator, costul de livrare este acoperit de Vânzător.

4. Vânzătorul răspunde în cadrul garanÈ›iei legale dacă defectul fizic va fi constatat în termen de maximum doi ani de la eliberarea Bunurilor Clientului. Revendicarea pentru înlăturarea defectului sau înlocuirea produsului cu un produs fără defecte expiră după un an, dar această perioadă nu se poate termina înainte de perioada menÈ›ionată în prima frază de mai sus. În această perioadă, Clientul se poate retrage din Contractul de vânzare sau poate depune o declaraÈ›ie privind reducerea preÈ›urilor din cauza unui defect la produs. În cazul în care Clientul a solicitat înlocuirea produsului cu altul fără defecte sau eliminarea defectului, termenul limită pentru retragerea din Contractul de vânzare sau depunerea unei declaraÈ›ii de reducere a preÈ›ului începe cu expirarea, fără efect, a termenului de înlocuire a produsului sau de înlăturare a defectului.

5. Toate reclamaÈ›iile referitoare la Bunuri sau la realizarea Contractului de vânzare, Clientul poate trimite în scris la adresa Vânzătorului.

6. În termen de 14 zile de la data depunerii reclamaÈ›iei, Vânzătorul va lua decizie privind reclamaÈ›ia Bunurilor sau reclamaÈ›ia referitoare la realizarea Contractului de vânzare înaintate de Client.

7. Clientul poate înainta o reclamaÈ›ie Vânzătorului în legătură cu utilizarea serviciilor gratuite furnizate pe cale electronică de către Vânzător. ReclamaÈ›ia poate fi depusă în format electronic È™i trimisă la adresa office@artmaniacs.ro. În reclamaÈ›ie, Clientul trebuie să includă o descriere a problemei produse. Vânzătorul va examina prompt, dar cel târziu în termen de 14 zile, reclamaÈ›iile È™i transmite un răspuns Clientului.

8. Vânzătorul nu utilizează soluÈ›ionarea extrajudiciară a litigiilor menÈ›ionate în Legea din 23 septembrie 2016 privind soluÈ›ionarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatori.

​

§ 8 GaranÈ›ie

​

1. Bunurile vândute de către Vânzător pot fi acoperite de garanÈ›ia acordată de producătorul Bunurilor sau de distribuitor.

2. În cazul Bunurilor acoperite de garanÈ›ie, informaÈ›ia privind existenÈ›a È™i conÈ›inutul garanÈ›iei este de fiecare dată prezentată pe Site-ul Web al Magazinului.

​

§ 9 Retragere din contractul de vânzare

​

1. Clientul fiind un Consumator sau un Antreprenor cu drepturi de Consumator care a încheiat un Contract de vânzare se poate retrage din acesta în termen de 30 de zile, fără a da un motiv.

2. Termenul limită pentru retragerea din Contractul de vânzare începe să curgă din momentul în care Consumatorul, Antreprenorul cu drepturi de Consumator sau o persoană terÈ›a indicată de aceÈ™tia, alta decât transportător, intră în posesia Bunurilor.

3. Consumatorul È™i Antreprenorul cu drepturi de Consumator se poate retrage din Contractul de vânzare prin prezentarea Vânzătorului unei declaraÈ›ii de retragere. Această declaraÈ›ie poate fi transmisă, de exemplu, în scris la adresa str. Transilvaniei, nr. 24, sector 1, Bucuresti sau prin e-mail la adresa Vânzătorului office@artmaniacs.ro. DeclaraÈ›ia poate fi făcută pe formular, al cărui model a fost postat de către Vânzător pe Site-ul Web al Magazinului la adresa:formular de retragere din contract. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteÈ›i declaraÈ›ia înainte de expirarea acestuia.

4. Consumatorul È™i Antreprenorul cu drepturi de Consumator se poate retrage din Contractul de vânzare prin transmiterea unei declaraÈ›ii de retragere către Vânzător prin intermediul formularului disponibil pe site-ul web la adresa: Formular Electronic de retragere din contract. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteÈ›i declaraÈ›ia înainte de expirarea acestuia. Vânzătorul va confirma imediat Consumatorului È™i Antreprenorului cu drepturi de Consumator primirea formularului transmis prin intermediul site-ului.

5. În cazul retragerii din Contractul de vânzare, acesta este considerat ca È™i neîncheiat.

6. În cazul în care Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator a prezentat declaraÈ›ia de retragere din Contractul de vânzare înainte ca Vânzătorul să-i accepte ofertă, oferta nu va mai avea caracter obligatoriu.

7. Vânzătorul este obligat să returneze imediat, cel târziu în termen de 14 zile de la data primirii declaraÈ›iei Consumatorului privind retragerea din Contractul de vânzare, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costul de Livrare a Bunurilor către Consumator sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator. Vânzătorul poate să se abÈ›ină de rambursarea plăților primite de la Consumator sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator până la momentul de primire înapoi a Bunurilor sau momentul de furnizare de către Consumator a dovezii de retrimitere a Bunurilor, în funcÈ›ie de care evenimentul care are loc mai întâi.

8. În cazul în care Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator care exercită dreptul de retragere, a ales modul de livrare a Bunurilor, altul decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită în mod uzual de Vânzător, Vânzătorul nu este obligat să restituie costurile suplimentare suportate de Consumator sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator.

9. Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator este obligat să returneze Bunurile către Vânzător imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data în care s-a retras din Contractul de vânzare. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să se trimită Bunurile pe adresa Vânzătorului înainte de expirarea acestui termen. Bunurile returnate trebuie furnizate sau trimise la adresa Vânzătorului.

10. În cazul retragerii, Clientul Consumator sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator va suporta numai costurile directe de returnare a Bunurilor..

11. JeÅ›li din cauza naturii sale, Bunurile nu pot fi returnate prin poÈ™tă în modul obiÈ™nuit, Vânzătorul îl informează pe Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator despre costurile de returnare a obiectelor pe Site-ul Web al Magazinului.

12. Consumatorul È™i Antreprenorul cu drepturi de Consumator este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor ca urmare a utilizării lor într-un mod care depășeÈ™te modul necesar pentru a stabili natura, caracteristicile È™i funcÈ›ionarea Bunurilor.

13. Vânzătorul va rambursa plata folosind acelaÈ™i mod de plată care a fost aplicat de Consumator sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator, cu excepÈ›ia cazului în care Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de Consumator a acceptat expres o altă metodă de returnare, care nu implică niciun cost pentru el.

​

§ 10 Servicii gratuite

​

1.Vânzătorul oferă servicii gratuite ClienÈ›ilor pe cale electronică:

a) Formular de contact;

b) Newsletter;

c) Administrarea Contului de Client;

d) Postarea opiniilor;

2. Serviciile specificate la §10 alin. 1 de mai sus sunt prestate 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.

3. Vânzătorul îÈ™i rezervă dreptul de a alege È™i de a modifica tipul, forma, ora È™i modalitatea de a oferi acces la serviciile menÈ›ionate selectate, informându-i pe ClienÈ›i într-un mod adecvat modificării Regulamentului.

4. Serviciul Formular de contact constă în trimiterea unui mesaj către Vânzător folosind formularul postat pe Site-ul Web al Magazinului.

5. RenunÈ›area la serviciul gratuit Formularul de contact este posibilă în orice moment È™i constă în încetarea de a mai trimite întrebări către Vânzător.

6. Serviciul Newsletter poate fi utilizat de orice Client care introduce adresa sa de e-mail utilizând formularul de înregistrare pus la dispoziÈ›ie de Vânzător pe Site-ul Web al Magazinului. După transmiterea formularului de înregistrare completat, Clientul primeÈ™te imediat, pe cale electronică, la adresa de e-mail indicată în formularul de înregistrare, un link de activare care confirmă subscriere la Newsletter. Din momentul de accesare a link-ului de către Client, se încheie un contract pentru furnizarea pe cale electronică a serviciului Newsletter. În plus, în timpul Înregistrării, Clientul poate bifa câmpul corespunzător din formularul de înregistrare pentru a subscrie la serviciul Newsletter.

7. Serviciul Newsletter constă în trimiterea de către Vânzător, la adresa de e-mail, a mesajelor în formă electronică care conÈ›in informaÈ›ii despre produse sau servicii noi din oferta Vânzătorului. Newsletter-ul este trimis de către Vânzător tuturor ClienÈ›ilor care s-au abonat.

8. Fiecare Newsletter adresat ClienÈ›ilor individuali conÈ›ine, în special: informaÈ›ia despre expeditor, câmpul „subiect” completat în care specifică conÈ›inutul coletului È™i informaÈ›ia despre posibilitatea È™i modul de dezabonare de la serviciul gratuit de Newsletter.

9. Clientul poate oricând să renunÈ›e la primirea Newsletter-ului prin dezabonare folosind link-ul conÈ›inut în fiecare mesaj electronic trimis în cadrul serviciului Newsletter sau prin dezactivarea câmpului corespunzător din Contul de Client

10. Serviciul de Administrare a Contului de Client este disponibil după efectuarea Înregistrării pe principiile descrise în Regulament È™i constă în punerea la dispoziÈ›ia Clientului a unui panou dedicat în cadrul Site-ului Web al Magazinului, care permite Clientului să modifice datele pe care le-a indicat în timpul Înregistrării, precum È™i să urmărească starea realizării comenzilor È™i istoricul comenzilor deja finalizate.

11. Clientul care a efectuat Înregistrarea, poate trimite o cerere către Vânzător de a È™terge a Contul de Client, iar în cazul în care Vânzătorul solicită È™tergerea Contului Clientului, acesta poate fi eliminat până la 14 zile de la data solicitării.

12. Serviciul Postare de opinii constă în permisiunea Vânzătorului pentru ClienÈ›ii care au un Cont de Client, de a publica pe Site-ul Web al Magazinului unele declaraÈ›ii individuale È™i subiective ale Clientului, în special cu privire la Bunuri.

13. RenunÈ›area la serviciul Postare de opinii este posibilă în orice moment È™i constă în încetarea de către Client a postării textelor pe Site-ul Web al Magazinului.

14. Vânzătorul are dreptul să blocheze accesul la Contul de Client È™i la servicii gratuite, în cazurile în care Clientul acÈ›ionează în detrimentul Vânzătorului, adică desfășurarea activității publicitare pentru alÈ›i antreprenori sau alt produs; a unei activități constând în postarea de conÈ›inut care nu are legătură cu activitatea Vânzătorului; a activității constând în postarea de conÈ›inut fals sau înÈ™elător, precum È™i în cazul în care blocarea accesului la Contul de Client È™i la serviciile gratuite este justificată din motive de securitate – în special: spargerea măsurilor de protecÈ›ie a Site-ului Web al Magazinului de către Client sau alte activități de hacker. Blocarea accesului la Contul de Client È™i la servicii gratuite din motive menÈ›ionate continuă pentru perioada necesară pentru a rezolva problema care stă la baza blocării accesului la Contul de Client È™i la servicii gratuite. Vânzătorul notifică Clientul cu privire la blocarea accesului la Contul de Client È™i la servicii gratuite, pe cale electronică, la adresa indicată de Client în formularul de înregistrare.

​

§ 11 Responsabilitatea clientului cu privire la conÈ›inutul postat de acesta

​

1. Prin publicarea conÈ›inutului È™i partajarea acestuia, Clientul face o distribuÈ›ie voluntară a conÈ›inutului. ConÈ›inutul postat nu reprezintă opiniile Vânzătorului È™i nu trebuie identificat cu activitatea sa. Vânzătorul nu este furnizorul de conÈ›inut, ci doar o entitate care oferă resurse TIC adecvate în acest scop.

2. Clientul declară că:

a) are dreptul să beneficieze de drepturi de autor materiale, drepturi de proprietate industrială È™i/sau drepturi conexe la – respectiv – opere, obiecte ale drepturilor de proprietate industrială (de exemplu mărci comerciale) È™i/sau obiecte de drepturi conexe care sunt incluse în conÈ›inutul;

b) postarea È™i distribuirea în cadrul serviciilor menÈ›ionate la §10 din Regulament, a datelor personale, a imaginii È™i a informaÈ›iilor despre terÈ›i a avut loc în mod legal, voluntar È™i cu acordul persoanelor în cauză;

c) consimte la accesul la conÈ›inutul publicat de către alÈ›i ClienÈ›i È™i Vânzător, precum È™i îl autorizează pe Vânzătorul să-l utilizeze gratuit în conformitate cu prevederile prezentului Regulament;

d) consimte la dezvoltarea operelor în sensul Legii drepturilor de autor È™i a drepturilor conexe.

3. Clientul nu are dreptul la:

a) postarea în cadrul utilizării serviciilor menÈ›ionate la §10 din Regulament, a datelor cu caracter personal ale terÈ›ilor È™i diseminarea imaginii terÈ›ilor fără permisiunea impusă de lege sau consimțământul unei terÈ›e persoane;

b) postarea de conÈ›inut publicitar È™i/sau promoÈ›ional în cadrul utilizării serviciilor menÈ›ionate la §10 din Regulament.

4. Vânzătorul este responsabil pentru conÈ›inutul postat de ClienÈ›i, cu condiÈ›ia să primească o notificare în conformitate cu § 12 din Regulament.

5. Este interzis ClienÈ›ilor să posteze în cadrul utilizării serviciilor menÈ›ionate la §10 din Regulament, un conÈ›inut care ar putea, în special:

a) să fie postat cu rea-credință, de exemplu, cu intenÈ›ia de a încălca drepturile personale ale terÈ›ilor;

b) să încalce orice drepturi ale terÈ›ilor, inclusiv drepturi legate de protecÈ›ia drepturilor de autor È™i a drepturilor conexe, protecÈ›ia drepturilor de proprietate industrială, secret comercial sau drepturile legate de obligaÈ›ia de păstrare a confidenÈ›ialității;

c) să aibă un caracter jignitor sau să ameninÈ›e pe alÈ›ii, să conÈ›ină un vocabular care încalcă bunele maniere (de exemplu, folosind vulgarisme sau termeni consideraÈ›i uzual jignitori);

d) să intre în conflict cu interesele Vânzătorului, adică un conÈ›inut care constituie material publicitar al unui alt întreprinzător sau produs; conÈ›inut care nu are legătură cu activitatea Vânzătorului; conÈ›inut fals sau înÈ™elător;

e) să încalce în alt mod prevederile Regulamentelui, decență, legi aplicabile, norme sociale sau morale.

6. În cazul în care primeÈ™te o notificare în conformitate cu § 12 din Regulament, Vânzătorul îÈ™i rezervă dreptul de a modifica sau È™terge conÈ›inutul postat de către ClienÈ›i în cadrul utilizării serviciilor menÈ›ionate la §10 din Regulament, în special în ceea ce priveÈ™te conÈ›inutul față de care pe baza rapoartelor terÈ›ilor sau ale autorităților relevante, s-a constatat că acesta poate constitui o încălcare a prezentului Regulament sau a legii aplicabile. Vânzătorul nu efectuează monitorizarea continuă a conÈ›inutului postat.

7. Clientul îÈ™i exprimă acordul ca Vânzătorul să folosească gratuit conÈ›inutul postat de el pe Site-ul Web al Magazinului.

​

§ 12 Notificarea riscurilor sau încălcării drepturilor

​

1. În cazul în care Clientul sau o altă persoană sau entitate va considera că conÈ›inutul publicat pe Site-ul Web al Magazinului le încalcă drepturile, drepturile personale, decenÈ›a, sentimentele, moralitatea, convingerile, principiile concurenÈ›ei oneste, know-how-ul, secret protejat de lege sau de obligaÈ›ie, poate notifica Vânzătorul despre o posibilă încălcare.

2. Vânzătorul notificat în privinÈ›a unei posibilei încălcări, ia măsuri imediate pentru a elimina conÈ›inutul care constituie cauza încălcării de pe Site-ul Web al Magazinului

.

§ 13 ProtecÈ›ia datelor cu caracter personal

​

1. Regulile de protecÈ›ie a Datelor cu Caracter Personal sunt cuprinse în Politica de confidenÈ›ialitate.

​

§ 14 Rezilierea contractului (nu se aplică contractelor de vânzare)

​

1. Atât Clientul cât È™i Vânzătorul pot rezilia contractul de prestare a serviciilor electronice în orice moment È™i fără a da motive, sub rezerva păstrării drepturilor dobândite de cealaltă parte înainte de rezilierea contactului menÈ›ionat mai sus È™i a prevederilor de mai jos.

2. Clientul, care a efectuat Înregistrarea, reziliază contractul de prestare a serviciilor electronice, trimiÈ›ând Vânzătorului o manifestare de voință adecvată, folosind orice mijloc de comunicare la distanță, care să-i permită Vânzătorului să se familiarizeze cu manifestarea de voință a Clientului.

3. Vânzătorul denunță contractul de prestare a serviciilor electronice, trimiÈ›ând Clientului o manifestare de voință adecvată la adresa de e-mail indicată de Client în timpul Înregistrării.

​

§ 15 DispoziÈ›ii finale

​

1. Vânzătorul poartă responsabilitate pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a contractului, dar în cazul contractelor încheiate cu ClienÈ›ii care sunt Antreprenori, Vânzătorul va fi răspunzător numai în cazul unei pagube pricinuite în mod intenÈ›ionat È™i în limitele pierderilor efectiv suportate de Clientul Antreprenor.

2. ConÈ›inutul prezentului Regulament poate fi fixat prin tipărire, înregistrare pe un suport sau descărcare în orice moment de pe Site-ul Web al Magazinului.

3. În cazul unui litigiu produs pe baza Contractului de vânzare încheiat, părÈ›ile vor strădui să rezolve problema pe cale amiabilă. Legea aplicabilă oricăror litigii care decurg din prezentul Regulament este legislaÈ›ia poloneză.

4. Vânzătorul informează Clientul care este un Consumator cu privire la posibilitatea de a utiliza metodele extrajudiciare de examinare a reclamaÈ›iilor È™i pentru acÈ›iuni privind despăgubire. Regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la sediile pe site-urile web ale entităților autorizate să soluÈ›ioneze litigiile în afara instanÈ›ei. AceÈ™tia pot fi, în special, ombudsmani pentru protecÈ›ia consumatorilor sau Inspectoratele de ComerÈ› Voievodale, lista cărora fiind disponibilă pe site-ul web al Oficiului de ProtecÈ›ie a ConcurenÈ›ei È™i a Consumatorilor.
Vânzătorul informează că la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ este disponibilă platforma pentru soluÈ›ionarea litigiilor online între consumatori È™i antreprenori la nivelul unitar (platforma ODR).

5. Vânzătorul îÈ™i rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament. Toate comenzile acceptate de Vânzător pentru executare înainte de data intrării în vigoare a noului Regulament sunt realizate pe baza Regulamentului care era în vigoare în ziua în care a fost plasată comanda de către Client. Modificarea Regulamentului intră în vigoare în termen de 7 zile de la data publicării pe Site-ul Web al Magazinului. Vânzătorul va informa Clientul cu 7 zile înainte de intrarea în vigoare a noului Regulament cu privire la modificarea Regulamentului prin intermediul unui mesaj de e-mail trimis care pe cale electronică care conÈ›ine un link către conÈ›inutul Regulamentului modificat. În cazul în care Clientul nu acceptă noul conÈ›inut al Regulamentului, acesta este obligat să-l anunÈ›e pe Vânzătorul despre acest fapt, ceea ce duce la rezilierea contractului în conformitate cu prevederile §14 din Regulament.

6. Contractele cu Vânzător sunt încheiate în limba polonă.

7. Regulamentul intră în vigoare din data de 01.01.2021.

bottom of page